dimarts, 10 de juliol del 2012

PATATES FARCIDES

Quina mandra que em fa la cuina quan comença a fer calor!!!!! La veritat és que a l'estiu no m'hi poso gaire, a cuinar...a més, si fa calor, tampoc no tenim gaire gana! Però de tant en tant, ens ve de gust fer un soparet a la fresca i llavors ja m'hi esforço una miqueta...

Avui us poso la recepta d'aquestes patates farcides, una manera diferent de menjar amanida. Ben fresquetes, amb una mica d'enciam i una copeta de vi...ummmmm!!!!!!A més, podeu fer-les com més us agradi, afegint els ingredients que tingueu a mà o els que us vinguin de gust.


INGREDIENTS:

Patates noves mitjanes (una per cadascú)
Pastanaga
Enciam
Ceba
Tàperes
Tomàquet
Blat de moro
Olives sense pinyol
Sal
Mahonesa


ELABORACIÓ

Coeu les patates senceres i amb la pell al forn o al microones fins que estiguin ben cuites. Deixeu-les refredar.
 Mentre es refreden les patates, talleu la resta d'ingredients ben petits i poseu-los dins d'un bol. Quan les patates siguin fredes, talleu-les per la meitat i buideu-les amb una cullereta. Barregeu la patata amb la resta d'ingredients al bol i amaniu-la amb sal i una mica de mahonesa (no cal que en poseu gaire, només per lligar una mica la barreja).
 Ompliu les patates amb la barreja d'ingredients i serviu-la amb una mica d'enciam.






6 comentaris:

  1. Vols que et digui que m'encanten! Em sembla una proposta lleugera, fresca i senzilla. Ideal com dius pels dies de calor.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies! sobretot fresca i senzilla! ideal contra la mandra i la calor, hehehe...Fins aviat!!!

      Elimina
  2. a mi també em fa mandra cuinar a l'estiu, per això aquest plat teuu m'encantaaa!!! em quedo mirant el teu blog que m'ha agradat!! has guanyat una nova seguidora!! petons

    ResponElimina
  3. Àngels, t'han quedat molt fresquetes i lleugeres, ni carn ni peix, només verdures! Ja sé que porto la contrària però a mi no que no em fa mai mandra cuinar, però reconec que passo més del forn i aquestes cuinades caloroses... que acabem suant la gota gorda! La copeta de vi m'encanta per acompanyar els sopars d'estiu. Petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Marina! Quina enveja no tenir mandra! La copeta de vi a la fresca és essencial! hehehe...Fins aviat!

      Elimina